با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فراخوان مقاله به اولین همایش علمی – ملی تربیت
زیارت عاشورا

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، همایش علمی – ملی تربیت برگزار می کند

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اولین همایش علمی – ملی تربیت توسط معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دی ماه سال جاری برگزار می شود .

بر این اساس ؛ «تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساحت های ششگانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین » ، «تربیت از منظر دینی » ، «تعیین الزامات براساس مبانی نظری درزیر نظام های ششگانه سند تحول بنیادین » ، « تربیت و امور دینی » ، « تربیت و فناوری های نوین » ،‌« روش شناسی تربیت » ، « تربیت و فرهنگ ایرانی – اسلامی » ، « تربیت و سازمان های دولتی و مردم نهاد » و « تربیت و محتوای رسمی و غیر رسمی » از محورهای اصلی فراخوان مقاله این همایش است .
 
براساس این گزارش ، مهلت ارسال آثار ومقالات به دبیرخانه هایش تا 15 آذر ماه سال 94 تعیین شده است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت   www.prv.qom.medu.ir  ، یا با شماره تلفن 02532938039 تماس حاصل کنند .
 
براین اساس ؛ آدرس دبیرخانه اولین همایش علمی – ملی تربیت ؛ قم ، بلوار امین جنب صدا وسیما ، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان قم و نشانی الکترونیکی آنotqom@chmail.ir ،  tarbiati2@medu.irاست .

.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 15:20 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |